Emma’s story

Header image

Emma este o fata normala de 17 ani.

Atat de normala cat poate fi o fiinta umana crescuta de o familie de vampiri.

Ea a fost adoptata de catre Rosalie si Emmet cand era un bebelus si de atunci ei sunt unica sa familie.

Ajunsa aproape de majorat, ea se vede nevoita sa ia o decizie importanta:

SA RAMANA OM, SAU SA PASEASCA IN NEMURIRE?

Link: http://emmasstory.wordpress.com

Am vazut ca nu am prea multe comentarii la ficul meu nou „Emma’s story”, deci nu va prea place si m-am gandit sa va intreb ce nu va place sau ce v-ar placea sa schimb.

Ma intrebam daca (sau de ce) nu va atrage ideea fanficului sau care e problema lui…mi-ar placea sa primesc niste raspunsuri…sper ca nu cer prea mult…

Va pup,

Ramona.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Ana
    Apr 20, 2010 @ 19:14:30

    mie imi place… chiar sunt curioasa sa o vad pe Rose in rolul de mama…si pe Emmet ca tata… as vrea sa il continui …spor la imaginatie * de care nu duci lipsa * 🙂 :*

    Răspunde

  2. cristinaM
    Apr 20, 2010 @ 21:38:26

    lasa-mi si mie te rog un link pt ca suna interesant si vreau sa-l citesc:D :*

    Răspunde

  3. oana
    Apr 21, 2010 @ 06:16:59

    Ramona,mie imi place ficul tau si l-am citit dinainte de a spune ca este scris de tine.imi place asa cum este dar asta e imi cer scuze pt ca nu imi place sa las commu-ri.foarte rar las cate un mes.iar acum am simtit ca trebuie sa iti spun ca sunt convinsa ca sunt si altii ca mine .Inca o data imi pare rau ca nu ti-am lasat nici un mes.si asta te-a indus in eroare ca nu ar fi bun ficul dar iti promit ca voi face tot efortul si voi lasa cate un mes.la fiecare cap.si daca imi place si daca nu.:).Pana acum mia placut dar cine stie:).Cu drag Oana .

    Răspunde

  4. cristinaM
    Apr 21, 2010 @ 10:41:57

    ms:* m-am apucat de citit si pana acum e totul in ordine, adica nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva!

    Răspunde

  5. stefidanutza
    Apr 21, 2010 @ 17:26:41

    imi place mult ficu il citesc deknd ai inceput sa il scrii:X:X

    Răspunde

  6. DD (Dede)
    Apr 24, 2010 @ 10:34:19

    felicitari pt ficuri :*:*:*

    Mie imi place ce scrii, scz ca nu ti-am lasat comentarii pana acum, dar mai mereu citesc pe fuga 😀

    Apropo iti acord un premiu Sunshine Award :*

    Detalii aici: http://dede-poso.blogspot.com/

    Răspunde

  7. alexa
    Apr 24, 2010 @ 17:00:09

    Ramona, eu nu cred ca am ce sa mai spun. Cred ca ai vazut ca eu ador ideea ficului si mai ales cum scrii. Eu cred ca este perfect si nu ar trebui sa-l schimbi. Daca altii au alta parere sa aiba curajul sa o spuna.
    Te-am pupat
    Alexa

    Răspunde

  8. Deny
    Iun 01, 2010 @ 20:29:22

    Eu nu am stiut de el:D Scuze, intru sa citesc acum. Ideea mi se pare extraordinara:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

