Paste fericit!

Am pasit incet in semiintuneric. Lumanarile isi aruncau flacara lor in incaperea mare si racoroasa.

-De ce m-ai adus aici? Am intrebat-o.

-Vroiam sa iti arat ceva. Vezi toate lumarile astea?

Camera era plina de lumanari diverse: erau unele mari, cu flacari scanteietoare si alte mai mici, cu flacara plapanda.

-Da, am spus. Ce e cu ele?

-Fiecare are o insemnatate. O vezi pe cea rotunda, din colt?

-Cea care palpaie?

-Da. Este flacara bunastarii.

Si aceea albastra, este flacara puterii.

-Si cea frumoasa, cu flacara rosie?

-Este a iubirii.

Dintr-o data a inceput sa bata un vant puternic si toate lumanarile s-au stins, cu exceptia uneia foarte mici, cu o flacara micuta si vesela, care inca ardea.

-Aceea ce este?am intrebat uimita ca toate lumanarile mari si frumoase s-au stins batute de vant si a ramas doar aceea.

-Este flacara sperantei, mi-a spus. Atata timp cat ea ramane aprinsa, cu ajutorul ei le poti reaprinde oricand pe celelalte.

A pasit catre lumanare, dar vantul a batut din nou si mai puternic, stingand si micuta lumanare.

Camera a devenit foarte intunecoasa si rece.

-Si acum?am intrebat de abia soptit.

Ea a scos o lumanare mica din buzunar si a aprins-o.

-Atata timp cat ai flacara prieteniei, mi-a spus zambind, poti aprinde speranta.

A apropiat lumanarea pe care o tinea in mana de cea micuta si s-a aprins din nou cu flacara jucausa.

-Si cu ea pe toate celelalte, am spus zambind.

-Asa e. Nu conteaza daca pierzi bunastarea, puterea sau iubirea, atata timp cat ai speranta. Iar daca iti pierzi si speranta, doar flacara prieteniei o mai poate aprinde.

Am imbratisat-o cu drag si impreuna am aprins apoi toate celelalte lumanari.

Camera a redevenit calda si placuta.

Fie ca lumina sfanta a Invierii Domnului sa aprinda flacara sperantei in sufletele voastre si sa va calauzeasca pasii!

6 comentarii (+add yours?)

  1. funnkysmile
    Apr 04, 2010 @ 16:48:50

    imi plc ft mult povestioara:X:X
    este ft frumoasa, si surprinde un adevar esential in viata fiecaruia:X
    „Speranta moare ultima”:X sau.. „Orice ar fi, nu-ti pierde speranta. atata timp cat flacara sperantei exista in sufletul tau, vei gasi mereu puterea de’a merge mai departe”

    felicitari pentru o „poveste” extem de reusita>:D<:*

    Răspunde

  2. blu3kid
    Apr 09, 2010 @ 16:22:42

    am si eu o rugaminte la tn :D… imi poti da si mie id tau?..vreau sa e rog cv :)..

    app… superba povestioara 😡

    Răspunde

  3. ramonafiction
    Apr 09, 2010 @ 16:30:26

    sigur, id-ul meu este fatacuochiideaur

    Răspunde

  4. Alexya
    Apr 17, 2010 @ 22:13:54

    Scumpa, ai primit un premiu de la mine bine meritat 😀 . Stii deja detaliile, dar daca tot vrei sa le vezi nu ezita sa intri pe blog.
    Pupici,
    Alexya

    Răspunde

  5. EvaMaryCullen
    Apr 18, 2010 @ 00:19:24

    …rami..si de la mine ai primit un premiu.Sunshine Award..pe care il meriti din plin pt toata munca pe care o depui :)..pt noi …:*:*:*…so e un fel de mica recunostinta pentru faptul ca ma lasi si pe mine sa fiu un spectator la povestiile tale…pt faptul ca ne imparti bucatele mici din sufletul tau …pt ca ne lasi sa vedem ideile tale pt faptul c apierzi timp important si pretios pt a scrie…pt simplul fapt ca postezi aceste ficuri..:)….k ni le arati …ar fi prea mult sa zic pt ca existi..?:))…oricum ..eu vreau sa-ti acord acest premiu..k pt o mica recunostinta …din partea mea..e un miniscula pt ca …crede-ma ..meriti mult mai mult..oricum pt detalii intri pe site-ul meu..:).. http://evamaricullen.wordpress.com/2010/04/18/sunshine-award/ ….so like always pwwp..:*:*:*

    Răspunde

  6. Patty_Tracy13
    Apr 18, 2010 @ 13:54:29

    Ti-am acordat un premiu Sunshine award!!! Detalii pe http://www.paty97.wordpress.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

